Teknisk servicemedarbejdere søges til Hjælpemiddeldepotet

Om stillingen

Teknisk servicemedarbejdere søges til Hjælpemiddeldepotet ved Sønderborg Kommune

Vi søger to teknisk servicemedarbejdere, der trives i en travl, alsidig og fysisk aktiv arbejdsdag, hvor opgaveporteføljen kan være bred og uforudsigelig. Vi tænker du møder ind med et glimt i øjet, og tager ejerskab i det at servicere kommunes borgere på et højt professionelt niveau. Du er holdspiller, er god til IT, og har forståelse for at være en vigtig brik i en stor organisation.

Dine primære opgaver vil bestå af:
 
  • Reparationer og indstilling af hjælpemidler på depotet, og ude ved kommunens borgere.
  • Rengøring og klargøring af hjælpemidler
  • Opgaver på depotet, herunder plukke og pakke bestillinger m.m.
  • Håndtering af elektronisk udstyr bl.a. nødkald og dørlåse
  • Forefaldende arbejde
  • Udkørsel og afhentning af hjælpemidler, samt give borgeren instruktion af brugen for hjælpemidlet.

Vi tilbyder:
 
  • Et job med mange spændende opgaver og samarbejdsrelationer
  • Et udfordrende og selvstændigt job
  • En uformel og humoristisk omgangstone
  • En afdeling i rivende udvikling
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling

Vi forventer at du:
 
  • Har en faglig uddannelse inden for mekanik/el/teknik m.m.
  • Er vant til at arbejde med computer, og hurtig kan sætte dig ind i nye systemer.
  • Har erfaring med brug af håndscanner, eller er villig til at lære det.
  • Har ordenssans, og er god til at planlægge
  • Kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • Er ansvarsbevidst, fleksibel og loyal
  • Er en god teamplayer
  • Er serviceminded
  • Høflig og korrekt
  • Har kørekort til kategori B.
  • Fremviser straffeattest 

Om Hjælpemiddeldepotet:
Hjælpemiddeldepotet er en del af Drift og Service Sønderborg, der er beliggende på Ingolf Nielsens vej 21 i Sønderborg.

Der er 15 medarbejder ansat, som arbejder med at levere hjælpemidler ud til borgerne i Sønderborg Kommune.

Arbejdstiden er:
Man – tors  : 0800 – 1530
Fre             : 0800 – 1500

Praktiske oplysninger:
Ansøgningsfristen er torsdag d. 23. oktober 2025.
Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag d. 28. og onsdag d. 29. oktober 2025.
Tiltrædelse hurtigst muligt, eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn er i henhold til aftale mellem den faglige organisation (FOA) og Sønderborg Kommune. Kvalifikationer og erfaring honoreres.

Ønskes yderligere oplysninger, kan du kontakte driftsleder Søren Ege Nielsen på mail: [email protected]

Vi glæder os til at høre fra dig


 


Sønderborg Kommune - en arbejdsplads i verdensklasse

Sønderborg Kommune er et ambitiøst arbejdsfællesskab, hvor vi sammen gør en forskel og skaber et endnu bedre lokalsamfund. 
 
Uanset om du er med til at realisere vores visioner, politiske beslutninger eller leverer kerneydelser af højeste kvalitet tæt på borgerne, bliver du anerkendt for din indsats og dit engagement. 
 
Vi investerer i dig gennem løbende kompetenceudvikling og spot på talentet, så du udvikler dig og når dit fulde potentiale igennem et helt arbejdsliv.
 
Vi har modet til at vende tingene på hovedet i løsningen af både små og store udfordringer. Det giver nye perspektiver og blik for innovative løsninger.

Vi samarbejder tæt med lokale virksomheder for at fremme vækst og grøn udvikling i vores område, hvilket skaber en dynamisk og inspirerende arbejdsplads. 
 
Vi er en arbejdsplads med høj grad af fleksibilitet, som giver plads til både karriere og fritid. 

 

Læs Sønderborg Kommunes personalepolitiske værdier og Ledelsesgrundlag

Læs mere om Sønderborg og gå på oplevelse i lokallivet på www.sonderborg.dk