Studentermedhjælper til byggesagsteamet i Greve – midlertidig stilling (6 måneder)

Greve Kommune
Se alle stillinger i Greve Kommune
Ansøgningsfrist:
20. okt. 2025
Arbejdssted:
Teknik & Miljø

Om stillingen

Som studentermedhjælper bliver du en del af et dynamisk og fagligt stærkt team, hvor vi deler viden og hjælper hinanden i mål med opgaverne.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Afslutning af byggesager
  • Udarbejdelse af ibrugtagningstilladelser

Om dig
Vi forventer, at du:

  • Er i gang med en uddannelse som ingeniør, bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende
  • Er en åben og udadvendt person
  • Er serviceminded og god til skriftlig og mundtlig kommunikation
  • Har overblik, kan arbejde selvstændigt og prioritere mellem opgaver
  • Har flair for IT
  • Er engageret og nysgerrig på at lære nye arbejdsopgaver og rutiner

Mere om os
Stillingen er placeret i byggesagsteamet, der er en del af enheden for Byg & Miljø. I byggesagsteamet er vi i øjeblikket ni byggesagsbehandlere og en administrativ medarbejder. Enheden for Byg & Miljø er en del af Center for Teknik og Miljø, der består af i alt fem faglige enheder, som dækker alle kommunens opgaver på det tekniske område.

Vi tilbyder
En midlertidig ansættelse på 6 måneder med en arbejdsuge på ca. 8-15 timer. Du bliver en del af en spændende og dynamisk arbejdsplads med gode kolleger. Du kommer til at arbejde tæt sammen med en anden nyansat student, og vi tilbyder fleksibel arbejdstilrettelæggelse under hensyntagen til dit studie.

Arbejdspladsen er på Rådhusholmen 10, 2670 Greve.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den relevante faglige organisation. Lønnen forhandles i henhold til Ny Løn. Arbejdstiden er 8-15 timer/uge

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sagsbehandler Emre Baldan på tlf.:  4397 9202

Ansøgningsfrist: Ansøgningsfristen er den 20. oktober 2025
Samtaler: Vi holder samtaler løbende
 

Starttidspunkt: 1. december eller tidligere.