14. okt. 2025
Om stillingen
Daglig leder til Minihallen i Ittoqqortoormiit
Kommuneqarfik Sermersooq søger en dagligleder til Minihallen i Ittoqqortoormiit med tiltrædelsesnaresteller efter aftale.
Stillingen er en fuldtidsstilling og har reference til Afdelingslederen for Kultur og Fritidsafdelingen. Afdelingen består af 2 fuldtids ansatte.
Som leder vil den primære opgave være at varetage den daglige ledelse i Minihallen og at sikre at Minihallen lever op til de standarder der er sat som rammer.
Stillingens indhold:
Vi søger en leder til at indgå i det daglige arbejde og varetage en række opgaver herunder:
∙Erfaring og viden omkring sport
∙Beredvillig og kan arbejde intenst
∙At servicere brugerne af halen åben og optimalt
∙God kendskab til pc vil være en fordel, men ikke en krav
∙Afholdelse af offentlige arrangementer
∙Udarbejdelse afarbejdssedler, samt beregninger
∙Sørge for at Minihallentil enhver tid er i god stand
∙Holdeinventarlisten ajour med rengøringsartikler, idrætsudstyr mm. ogkoordinering af mangellisten
∙Personale ansvar i hallen.
Ad hoc opgaver
Opgaverne løses i tæt samarbejde med nærmeste leder.
Vi forventer at ansøgeren er:
∙Stabil,kvalitetsbevidst og med sans for detaljer
∙Kommunikererklart og tydeligt såvel skriftlig som mundtligt
∙Arbejder selvstændigt,ansvarsbevidst og serviceorienteret
∙Udviser fleksibiliteti forhold til arbejdsopgaver og løbende justeringer i arbejdsfordeling
∙Evner atarbejde fokuseret og struktureret
∙Er robust og udviserinitiativ, overskud og handlekraft
∙Bidrager aktivttil løbende at udvikle og forbedre vores opgaveløsning
∙Er god til atsamarbejde bredt
∙Er dobbelt sproget på grønlandsk og dansk er en fordel, men ikke et krav.
Vi tilbyder:
Et job med muligheder for selv at præge indholdet og få et selvstændigt ansvar i en organisation i udvikling. Vi lægger vægt på en solid indkøring til både job og arbejdsplads og bestræber os på at sikre et godt samarbejdsklima med tæt ledelsesmæssig sparring samt plads til initiativ og kreativitet.
Straffe- og Børneattest:
Den stilling er omfattet af lov om pligt til at indhente straffe- og børneattest. I henhold til loven kan ansættelsen først begynde, når kommunen har modtaget tilfredsstillende straffe- og børneattest. Vi skal derfor gøre opmærksom på, at tiltrædelsestidspunktet først kan aftales, når kommunen har modtaget børneattest fra rigspolitiet samt straffeattest fra Politiet.
Børneattesten indhentes af kommunen med samtykke fra vedkommende, hvor straffeattesten indhentes af vedkommende hos Politiet.
Straffe- og Børneattest:
Den stilling er omfattet af lov om pligt til at indhente straffe- og børneattest. I henhold til loven kan ansættelsen først begynde, når kommunen har modtaget tilfredsstillende straffe- og børneattest. Vi skal derfor gøre opmærksom på, at tiltrædelsestidspunktet først kan aftales, når kommunen har modtaget børneattest fra rigspolitiet samt straffeattest fra Politiet.
Børneattesten indhentes af kommunen med samtykke fra vedkommende, hvor straffeattesten indhentes af vedkommende hos Politiet.
Bolig:
Der kan ikke anvises personalebolig til stillingen.
Yderligere oplysninger fås hos:
Såfremt stillingen har din interesse, er du velkommen til at tage kontakt for uddybende oplysninger om stillingen og tilhørende arbejdsopgaver til Afdelingsleder Ingeborg Pike, tlf. +299 36 78 67 eller e-mail: [email protected]
Ansøgning:
Ansøgning mærket med Job nr. 1006-25, og vedlagt uddannelsesbevis og dokumentation for tidligere beskæftigelse m.v. skal være uploadede inden fristens udløb.
Sådan søger du:
Ansøgninger skal sendes elektronisk, via link nederst på denne side, hvor du kan vedhæfte din ansøgning og CV.
Bemærk:
Vi modtager ikke ansøgninger i papir eller mails, send venligst din ansøgning elektronisk ved stillingsopslaget.
Ansøgningsfrist: 14. oktober 2025